سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/9/4
10:22 صبح

سرلشگر صفوی تشریح کرد:

 

ستراتژی دفاعی ایران در مقابل دشمنان
طراحی جنگ نرم جدید دشمنان برای افزایش بی‌‌بند‌و ‌باری
خبرگزاری فارس: استراتژی دفاعی ایران در مقابل دشمنان / طراحی جنگ نرم جدید دشمنان برای افزایش بی‌‌بند‌و ‌باری

سرلشگر ‌صفوی تشریح کرد:
استراتژی دفاعی ایران در مقابل دشمنان / طراحی جنگ نرم جدید دشمنان برای افزایش بی‌‌بند‌و ‌باری

خبرگزاری فارس: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمن را باید با هجوم به عقب راند و استراتژی کشور باید در مقابل اقدامات دشمنان علیه کشور استراتژی هجومی باشد.

 

خبرگزاری فارس: استراتژی دفاعی ایران در مقابل دشمنان / طراحی جنگ نرم جدید دشمنان برای افزایش بی‌‌بند‌و ‌باری

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرلشگر سیدیحیی صفوی در کنگره بزرگداشت سرداران و 772 شهید شهرستان لنجان اظهار داشت: عزت و امنیت جمهوری اسلامی ایران در سایه خون، جهاد و دلاور‌‌‌مردی شهدا حاصل شده است و تمام مردم موقعیت و زندگی خود را مدیون خون شهدا هستند.
وی افزود: اگر شهیدان نبودند علاوه بر جدا شدن قسمتی از خاک کشور، اقتصاد نفتی ایران نیز فلج شده بود و ایران وضعیتی شبیه به کشور افغانستان پیدا می‌کرد.
این استاد دانشگاه به جایگاه معنوی شهرستان لنجان اشاره کرد و بیان داشت: این شهرستان با وجود اعزام هزاران نفر پاسدار و بسیجی به جبهه‌های جنگ و تقدیم بیش از 700 شهید به انقلاب از یک قله معنوی و عرفانی برخوردار است.
وی با اشاره به نتایج انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی تصریح کرد: مردم در مکتب اسلام و علمای بزرگوار بیدار می‌شوند و به سوی خدا، معاد و آخرت ایمان می‌آورند.
رحیم صفوی اضافه کرد: مسلمانان مصر، تونس و یمن به یک آگاهی دست یافته‌اند که دیگر ناسیونالیسم عربی نجات‌بخش آنان از دست حاکمان مستبد، فاسد و دل‌بسته به بیگانگان نیست بلکه با الگو‌گیری از انقلاب اسلامی ایران تنها راه نجات را اسلام و قرآن می‌دانند.
وی به اهمیت قرآن و اسلام در راستای آزادی‌بخشی به مردم اشاره کرد و بیان داشت: تمسک به اسلام و قرآن راه استقلال و آزادی ملت‌هاست و این درسی است که آنها از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه برای دستیابی به استقلال و آزادی باید بهای آن را بپردازیم، تاکید کرد: جنگ و شهدا بهایی برای دستیابی به استقلال بود و 583 هزار شهید و جانباز آزاده نیز بهای بزرگ ملت ایران بوده است.
وی گفت: رمز پیروزی مردم لبنان در جنگ 33 روزه شهادت طلبی بوده است و جهاد اسلامی مقاومت فلسطین به این نتیجه دست یافته‌اند که راه آزادی فلسطین و بازگشت 5 میلیون آواره تنها از راه جهاد، شهادت و مبارزه زیر پرچم اسلام و قرآن محقق می‌شود.
رحیم صفوی اظهار داشت: امواج بیداری اسلامی که از بحرین، یمن و شمال آفریقا آغاز شده است را امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب به مردم فلسطین بشارت داده‌اند.
وی ادامه داد: پس از گذشت 23 سال از جنگ تحمیلی، دشمنان با طراحی جنگ نرم ماهواره‌ها، رسانه‌ها و توسعه مواد مخدر در ایران و مسائل اخلاقی به دنبال تغییر باور‌ها، ارزش‌ها، رفتار‌ها و تغییر سبک زندگی، نحوه پوشش و فکر جوانان هستند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان ایران به دنبال فرهنگ تساهل، تسامح و بی‌بندوباری جوانان ایرانی هستند، تصریح کرد: آنچه دشمنان ایران را در مقابل جنگ نرم به پیروزی می‌رساند فرهنگ اسلام ناب محمدی است.
وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی، انس با قرآن، حضور در مساجد و نماز جمعه، انس با روحانیت و عبادت از اهداف دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم جلوگیری می‌کند.
رحیم صفوی با اشاره به اهمیت حضور در مراسم ماه محرم حسینی گفت: افرادی که خواستار دنیا هستند باید دین‌دار باشند چون دین دنیا افراد را می‌سازد.
وی تاکید کرد: دشمنان فرا‌منطقه‌ای به دنبال تشدید فشار‌های اقتصادی، سیاسی و تحریم‌های علیه ملت ایران هستند اما ملت مبارز ایران در راه حق مقاومت می‌کند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مسئولان سیاسی، دولت‌مردان و نمایندگان مجلس در مقابل فشار‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی کنند، افزود: مسئولان نباید فقط به شعار و حرف زدن اکتفا کنند و آنها باید در مقابل تهدید دشمن تهدید عملی انجام بدهند.
وی اظهار داشت: دشمن را باید با هجوم به عقب راند و استراتژی کشور باید در مقابل اقدامات دشمنان علیه کشور، استراتژی هجومی باشد.
رحیم صفوی با اشاره به اینکه دشمنان ایران همانند سگ‌های هاری هستند که باید با چوب بر سر آنان زد، اضافه کرد: اگر دشمنان به سمت توطئه نظامی بروند ملت مبارز ایران در این ماه محرم به آنها پاسخ می‌دهند.
وی با بیان اینکه ملتی که عشق حسین در دلش می‌جوشد هیچ‌گاه در مقابل حملات دشمنان تسلیم نمی‌شود، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران همان فرزندان دفاع مقدس هستند و رهبر معظم انقلاب مانند امام خمینی (ره) در میدان جهاد علیه دشمنان حضور پیدا می‌کند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: روحیه شهادت‌طلبی جوانان امروز ایران مانند سال‌های دفاع مقدس است و ملتی که جهاد را همانند نماز واجب می‌داند، شکست‌ناپذیر است.