89/11/30
12:39 عصر

ابتکارهای بانمک برای زنده کردن مرده ای به نام «فتنه»

تماس تلفن گویا ی خارج از کشور با منازن تهرانی ها(به صورت تصادفی) برای حضور در فتنه

التماس تلفنی به مردم؛ جون مادرتون نذارین ضایع تر بشیم!

در آخرین حربه صورت گرفته توسط وابستگان به اسرائیل و آمریکا ، جهت دعوت از مردم به آشوب و اطلاع رسانی گسترده بابت حضور در میدانهای شهر، از طریق تلفن گویای متعلق به خارج از کشور با شماره های ثابت منازل ساکنین تهران به صورت تصادفی تماس برقرار شده و . . .
"صراط" - در حالی که اغتشاشات 25 بهمن عده قلیلی فتنه گر ضربه مهلکی را به آنان وارد آورده و باعث شد تا برخی متحدان قبلی از موسوی و کروبی اعلام برائت کنند و در پی آن خروش انقلابی مردم به صورت یکپارچه خواستار اعدام سران فتنه شده است، ظاهرا اتاق فرمان خارج نشین این فرقه دست بردار نبوده و قصد دارد تا دوباره خیابانهای تهران را به آشوب بکشد .
به گزارش صراط نیوز در آخرین حربه صورت گرفته توسط وابستگان به اسرائیل و امریکا، جهت دعوت از مردم به آشوب و اطلاع رسانی گسترده بابت حضور در میدانهای شهر، از طریق تلفن گویای متعلق به خارج از کشور با شماره های ثابت منازل ساکنین تهران به صورت تصادفی تماس برقرار شده و پیغام ضبط شده ای جهت دعوت به حضور در خیابانها خوانده می شود .
هر چند دیگر حنای سران فتنه برای اندک هواارانشان رنگی ندارد اما لزوم آگاهی شهروندان در قبال این پیغام ضبط شده و دعوت به آشوب ضروری به نظر می رسد .
بنا بر این گزارش این اقدام در حالی از روز گذشته آغاز شده است که دعوت همگانی رسانه های متعلق به آشوبگران از قبیل شبکه های ماهواره ای و سایتهای اینترنتی جهت راهپیمایی 25 بهمن با بی توجهی خاصی روبرو شد .
گفتنی است با توجه به حبس خانگی موسوی و کروبی و عدم ارتباط آنها با روسای خارج نشینشان، ظاهرا این ایده تنها راه باقی مانده آنها برای اعلام وجود است .