سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/11/30
12:43 عصر

گزارش جدید شورای سیاست خارجی آمریکا:

سپاه پاسداران تمامی نقشه های امریکا را خنثی می کند

سپاه پاسداران تمامی نقشه های آمریکا را خنثی کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل به بزرگترین نگرانی استراتژیک کاخ سفید شده است. سپاه تمامی پروژه های آمریکا برای تغییر مسیر انقلاب ایران طی سی سالع اخیر را خنثی کرده است...

 صراط - شورای سیاست خارجی آمریکا در راستای تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از بزرگترین موانع بر سر راه تحقق خواسته های آمریکا در ایران بشمار می رود، نسبت به آنچه "پا فراتر گذاشتن سپاه از وظایفش" خوانده است، ابراز نگرانی کرد!

به گزارش جام به نقل از شبکه سی ان ان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل به بزرگترین نگرانی استراتژیک کاخ سفید شده است.شورای سیاست خارجی آمریکا در راستای تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: « سپاه پا را بسیار فراتر از وظیفه اش گذاشته است. امروز سپاه تبدیل به یک ارگان سیاسی، نظامی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی شده است که در اعماق ساختار حکومت نفوذ کرده است و اعضای آن بعنوان سفیر، شهردار، معاون رئیس جمهور و استاندار و وزیر انتخاب می شوند.»

یکی از اعضای شورای سیاست خارجی آمریکا در این زمینه مدعی شد: «سپاه تمامی پروژه های آمریکا برای تغییر مسیر انقلاب ایران طی سی سالع اخیر را خنثی کرده است. سپاه از محمود احمدی نژاد که نفوذ آنان را عمیق تر کرده است، دفاع می کنند. رهبر ایران نیز هیچ نشانه ای از مخالفت با احمدی نژاد نشان نداده است.»

البته این شورا نگفته است که وظیفه سپاه چیست که پایش را فراتر از آن گذاشته است؟! اساسا وظایف سپاه باید از سوی مسئولان جمهوری اسلامی تبیین شود و تحت نظارت قرار گیرد یا مقامات آمریکایی که این گونه نگران عملکرد سپاه هستند؟!