سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/2
12:56 صبح

تصاویر آرشیوی در بالاترین منتشر می شود

تصاویر آرشیوی در بالاترین منتشر می شود
اخبار منتشره در رسانه‌های حامی جریان فتنه از پیروزی نرم ملت ایران بر فتنه‌گران حکایت دارد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی - آمریکایی که پیش از این اعلام کرده بودند اخبار لحظه به لحظه ‌از تجمعات اول اسفند منتشر خواهند کرد، به علت شکست پروژه‌شان در ایجاد اغتشاش و آشوب و کشته‌سازی در تهران، در حال مخابره اخبار بی‌ربط به هرگونه تجمع و اغتشاش هستند.

بر این اساس، به عنوان مثال سایت بالاترین متعلق به منوشه امیر صهیونیست که همواره بر طبل اغتشاش و آشوب می‌کوبد، امروز مجبور شده است از اخبار و تصاویر آرشیوی متعلق به وقایع پس از انتخابات استفاده و آنها را به عنوان تصاویر امروز جا بزند.

این سایت، فیلمی با عنوان تصاویری از اغتشاشات امروز! منتشر کرده که پس از بازکردن فیلم مشخص می‌شود این فیلم آرشیوی است و حتی در زیرنویس این فیلم نیز تاریخ آن که مربوط به اغتشاشات گذشته است، دیده می‌شود.

همچنین سایت کلمه و جرس متعلق به فتنه‌گران که برای امروز برنامه‌ریزی منظمی کرده بود، در آخرین اخبار خود مدعی شدند که ارتباط‌های تلفنی در تهران قطع شده است در حالی که مشخص نیست خود این سایت از چه طریقی هرچند دقیقه‌یکبار با مزدوران خود تماس می‌گیرند!

سایت بی‌بی‌سی یا همان بنگاه خبرپراکنی دولت بریتانیا به نقل از کسانی که آنها را شاهدان عینی می‌خواند، نوشت که هیچ تجمعی در تهران برگزار نشده است.