سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/2
12:59 صبح

فائزه هاشمی بازداشت و سپس آزاد شد

فائزه هاشمی بازداشت و سپس آزاد شد

فائزه هاشمی رفسنجانی که در تمام تجمع‌های غیرقانونی بعد از انتخابات سال 88 تاکنون حضور داشته است، عصر امروز در خیابان ولی‌عصر(عج) بالاتر از تقاطع فاطمی بازداشت شد.

به گزارس صراط نیوز:

تصویر زیر مربوط است به دختر فتنه گر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
فائزه بعد از ظهر روز یکشنبه اول اسفندماه در حالی که در حال تهییج مردم برای سر دادن شعار علیه نظام بود دستگیر شد!
وی با توضیح اینکه برای خرید لباس به خیابان ولیعصر آمده لحظاتی پس از بازداشت آزاد شد!
عکس وی مربوط به زمان حضورش در خودروی ون نیروی انتظامی است .
 
 
 

 


به گزارش 598 به نقل از رجانیوز، فائزه هاشمی در حالی بازداشت شد که در حال تحریک کردن عابران پیاده در این مسیر برای تجمع و سردادن شعار علیه نظام بود.
فائزه هاشمی، در جریان ناآرامی های 30 خرداد امسال نیز، به همراه برخی بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسین مرعشی در میان آشوبگران حضور یافت که که همگی توسط ماموران حافظ امنیت دستگیر شدند اما با وساطت‌های انجام گرفته، بازداشت آنان بیش از دو روز طول نکشید.
گفته شد آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در واکنش به حضور فرزندش در آشوب روز 30 خرداد ادعا کرده است که وی برای خوردن ساندویچ در این محل حضور داشته است.
فائزه هاشمی همچنین در جریان هتک حرمت عاشورای حسینی در سال گذشته نیز در کنار عناصر ضدانقلاب، بهایی‌ها، عوامل منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به میدان آمد و به تحریک و افزودن بر دامنه ناآرامی‌ها پرداخت.
حضور فائزه هاشمی در تجمع‌های غیرقانونی متعدد روزهای 25 خرداد، 30 خرداد، روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، روز عاشورا در سال 88 و تجمع غیرقانونی امروز به دعوت ضدانقلاب مقیم خارج در حالی است که تاکنون برخورد قضایی با وی انجام نشده است، به طوری که در جریان بازداشت 30 خرداد 88 نیز بیش از چند ساعت در بازداشت نماند.

قوه قضائیه تاکنون تأکید کرده است که به محض ورود مهدی هاشمی به کشور با او برخورد خواهد کرد اما با وجودی که فائزه هاشمی در کشور حضور دارد، تاکنون وی را احضار و با او برخورد نکرده است.