سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/12/14
11:3 صبح

نامه شیمون پرز به وزیر ارشاد !!!

به نقل از سایت صراط نیوز
عرصه هنر را باید به صهیونیست و بهایی سپرد!

نامه شیمون پرز به وزیر ارشاد

بعد از حماسه شکوهمند تئاتر هِداگابلر و تجلیل از کارگردانان سینمایی پروژه ناتوی فرهنگی و اکران فیلمهای توقیفی و ضدانقلابی در سینماها و جشنواره های دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی (!) ، چشممان به جمال جشنواره مشعشع موسیقی نیز منوّر گشت...
 امام خامنه ای:
آن کاری که دشمنان می خواهند بکنند، این است که پشت جبهه ی انقلاب را کلاً در بازوهای خودشان بگیرند، پشت جبهه ی انقلاب مردمند، خط مقدم مسؤولانند، بعد وابستگان شدید به مسئولین، بعداً هم خیل انبوه آحاد ملت، این ها فکر کردند که اگر ما بتوانیم کمندی دور این خیل انبوهی که پشت سر مسئولین بیندازیم و این ها را در اختیار بگیریم، همه چیز حل خواهد شد. احساس می شود که در سینما، در مطبوعات، حتی در رادیو تلویزیون - که متعلق به دولت است، اما بالاخره عناصر آن طوری در آن جا حضور دارند - در سالن های فرهنگی، در جشنواره ها و در جابه جای مناطق فرهنگی ، یک بخش یا یک مهره از آن مجموعه (دشمن) در آن جا حاضر است و دارند کار می کنند. اما حالا سیاسی اش هم کرده اند. این کار، کار بسیار خطرناکی است.

صراط - اینجا تهران است. امّ القرای جهان اسلام. جایی که در آن جشنواره موسیقی فجر برگزار شد...















رهبر معظم انقلاب:
این که ما مکرر گفته ایم و می گوییم که توطئه ی فرهنگی در جریان است و من آن را به عیان در مقابل خودم مشاهده می کنم، متکی به استدلال است. شعار نمی دهم، من این را مشاهده می کنم. امروز دشمن با شیوه ی بسیار زیرکانه ای در داخل، در حال یک جنگ و مبارزه تمام عیار فرهنگی علیه ماست...







تصویر زیر متعلق به یک گیتاریست لاابالی ضدانقلاب است که تابعیت ایرانی را از خود سلب کرده و به افتخار وزارت ارشاد،  تبعه آمریکا شده است! کسی که بارها مورد تجلیل رسانه های سازمان سیا همچون رادیو فردا و صدای آمریکا و ... قرار گرفته و اکنون ... اکنون در تهران است. در جشنواره ای که به افتخار فجر خونین ملت ایران برگزار شده!
تصاویر لیلی افشار تقدیم به وزیری که قررار بود ملت را به راه اسلام ارشاد کند


لیلی افشار در لوس آنجلس





لیلی افشار در جشنواره موسیقی فجر!













جشنواره موسیقی « فجر » ؛ چه نام با مسمّایی!         راستی دهه فجر بر تمامی فجر آفرینان، علی الخصوص مادران شهدا مبارک باد!



 





تصویر فوق متعلق به یکی از عناصر فرقه صهیونیستی بهائیت می باشد. او که از حمایت کنندگان بنیاد بهایی - ماسونی ایرانیکا  می باشد، هم اکنون رهبر ارکستر سمفونیک تهران است! این تصویر متعلق به شهداد روحانی از شخصیتهای بدنام لوس آنجلسی است. او همان کسی است که برای فاحشه هایی همچون «نوش آفرین» در لوس آنجلس آهنگ می ساخت! 
چشم آقای وزیر ارشاد روشن!





تصویر بالا و ایضاً تصویر پایین نیز نشان دهنده یک شاهکار دیگر در وزارت ارشاد است. این دو تصویر متعلق به ویولون زنی است که ضمن عضویت در  یک گروه اسرائیلی رسما برای تبلیغ اسرائیل ویولون می نواخت! ... و تعهد و اخلاص انقلابی مسئولان وزارت ارشاد باعث شد که پست «رهبری ارکستر ملی ایران» به وی واگذار شود ... او بردیا کیارس نام دارد؛ همان کسی که بدون داشتن تحصیلات مربوط به رهبری ارکستر در سن 31 سالگی، به لطف سیاست تساهل و تسامح رایج در وزارت ارشاد، جایگزین استاد فرهاد فخرالدینی 71 ساله شد!!!







سند زیر که تصویر سایت یگ گروه موسیقی رسما وابسته به رژیم صهیونیستی است صرفا جهت استحضار مسئولان شدیدا انقلابی وزارت ارشاد ارائه می شود.





مقام معظم رهبری:
تهاجم فرهنگی، مثل خود کار فرهنگی، اقدام آرام و بی سر و صدایی است. یکی از راه های تهاجم فرهنگی این بوده است که سعی کنند جوان های مؤمن را از پایبندی های متعصبانه به ایمان، که همان چیزهایی ست که یک تمدن را نگه می دارد منصرف کنند، همان کاری را که در اندلس، در قرن های گذشته کردند...














... حالا فکرش را بکنید اگر قرار بود آمریکا و اسرائیل با دُردانه ارشادگرمان وصف حال کنند چه می نگاشتند؟! شاید می نوشتند:

محضر شریف و عزیز و لطیف و جواهرآسای وزیر فرهیخته وزارت فخیمه فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی!
با سلام و تحیات
بعد از حماسه شکوهمند تئاتر هِداگابلر و تجلیل از کارگردانان سینمایی پروژه ناتوی فرهنگی و اکران فیلمهای توقیفی و ضدانقلابی  در سینماها و جشنواره های دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی (!) ، چشممان به جمال جشنواره  مشعشع موسیقی نیز منوّر گشت. لازم دیدیم از خدمات حضرتعالی کمال قدردانی رانموده و یادآوری نماییم که الطاف جنابعالی فراموش ناشدنی است.
ایام وزارت عالی مستدام!
باراک و شیمون