سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/15
9:31 عصر

اعلام جان نثاری جندالشیطان برای آل سعود

اعلام جان‌نثاری جندالشیطان برای آل‌سعود

گروهک تروریستی جندالشیطان که توسط دلارهای نفتی برخی کشورهای عربی منطقه منجمله عربستان سعودی حمایت مالی می شود اخیرا با صدور بیانیه ای برای جان نثاری برای خاندان آل سعود اعلام آمادگی کرد.

به گزارش زاهدان پرس ، گروهک جندالشیطان این بیانیه را که در حمایت از کشتار مردم بیگناه بحرین و اعلام حمایت از اشغال کنندگان این کشور صادر کرده است؛کشورهای عربی اشغال کننده بحرین را به هوشیاری توصیه کرده و مدعی شده برای فشار به ایران برای عدم حمایت از مردم بحرین حاضر است دست به ناامنی در تهران بزند.
این گروه تروریستی همچنین مدعی شده ایران در امور کشورهای عربی و علی الخصوص بحرین دخالت می کند و قصد ترور متعدد در این کشور را داشته است.
جندالشیطان همچنین در ادامه از سران دیکتاتور کشورهای عربی خواسته است که این گروه را کمک مالی کنند تا بهتر بتوانند در ایران ایجاد ناامنی کنند.
در همین حال سخنگوی گروه جندالشیطان نیز طی مصاحبه ای در ادعای خنده دار مدعی شد؛ در صورتی که گروه جندالشیطان از نظر امکانات رسانه ای و نظامی توسط کشورهای عربی حمایت شود قطعا رژیم ایران را شکست خواهد داد!!
این در حالیست که یک کارشناس امنیتی در گفتگو با زاهدان پرس در اینباره اظهار داشت: همزمان با برخی اظهارات نسجیده برخی مسئولین کشورهای امارات و عربستان سعودی در خصوص متهم کردن ایران در دخالت کردن در امور داخلی بحرین و کشورهای عربی مشاهده می شود که گروه تروریستی ریگی نیز در بیانیه خویش همان سخنان را با لحن شدیدتری تکرار می کند و حتی مدعی می شود بدین منظور برای فشار به ایران حاضر به ایجاد ناامنی در ایران می باشد.
این کارشناس امنیتی تصریح کرد: این مواضع جندالشیطان نشان می دهد که این گروه وهابی در راستای اهداف این کشورهای مرتجع عربی حرکت می کند و از سرویس های جاسوسی این کشورها خط می گیرد.
این کارشناس امنیتی افزود: بیانیه جندالشیطان همچنین نشان می دهد که برخی سرویس های جاسوسی عربی منطقه برای جلوگیری از الهام بخشی بیشتر مردم کشورهایشان از انقلاب اسلامی ایران تلاش می کنند با استفاده از گروه های تروریستی خود ساخته پروژه ناامن سازی و بی ثبات نشان دادن ایران را در این مقطع حساس شتاب ببخشند.
وی افزود: مشغول کردن ایران به خود برای عدم تاثیر گذاری بیشتر در منطقه از جمله اهدافیست که این کشورها از ناامن کردن ایران دنبال می کنند.
این کارشناس امنیتی اظهار داشت: در خواست کمک جندالشیطان از کشورهای عربی همراه با وهابیت در بیانیه اخیر نشان می دهد که این گروه در رسیدن به اهداف کشورهای حمایت کننده خود موفق نبوده و تلاش می کند با استفاده از شرایط حساس و شکننده سیاسی کنونی این کشورهای عربی از آنها امتیاز مالی و تسلیحاتی بیشتری بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: حمایت رسانه ای همچون العربیه از گروه جندالشیطان آنهم از اولین روزهای جنایت این گروه تروریستی در جنوب شرق ایران نشان می داد که گروه ریگی با اهدافی بلند مدت برای منافع برخی کشورهای عربی متحد و همسو با آمریکا ایجاد شده و به عنوان ابزاری برای فشار بر ایران در آینده استفاده خواهد شد.
لازم به ذکر است چند سال قبل نیز عبدالمالک ریگی با صدور نامه ای رسانه ای به پادشاه عربستان به تملق گویی از وی پرداخت!