سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/1/15
9:36 عصر

کشتار مردم بحرین؛ اعطای عالیترین نشان به وزیر دفاع

کشتار مردم بحرین؛ اعطای عالی‌ترین نشان به وزیر دفاع

 

یک فعال سیاسی بحرینی گفت: رژیم حاکم به دلیل اقدام وزیر دفاع این کشور در زمینه کشتار وسیع مردم و معترضان، عالی ترین نشان نظامی را برای قدردانی از این جنایتکار به وی اعطا کرده است.

سید جعفر العلوی روز دوشنبه درمصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به ترفیع رتبه وزیر دفاع بحرین به " ارتشبد " اظهار داشت: فقط کسانی این درجه را دریافت می کنند که وارد جنگ علیه مردم بی دفاع شوند و این مسوول نظامی ، به این درجه که بالاترین درجات نظامی است ، نایل شده است.

این فعال سیاسی بحرینی همچنین تاکید کرد که حکومت بحرین در وضعیت نابسامان و عدم تعادل روانی قرار دارد و با مردم این کشور وارد جنگ همه جانبه از جمله جنگ اقتصادی شده است.

العلوی گفت: این وضعیت باعث شده است که حکومت مستبد و یاغی بحرین با اقداماتی مانند برکناری بسیاری از کارکنان و اخراج آنان، برکناری 5 استاد دانشگاه و متوقف کردن بسیاری از بورسیه های دانشگاهی جنگی اقتصادی را علیه مردم به راه بیاندازد.

وی افزود: حکومت بحرین همچنین با سیطره بر تمامی مطبوعات محلی و تغییر سردبیر و مسوولان روزنامه ها و انتخاب افرادی دیگر به جای آنان، جنگی رسانه ای را با مردم آغاز کرده است.

العلوی با اشاره به جنگ و سرکوبگری نیروهای امنیتی بحرینی علیه مردم این کشور خاطرنشان کرد: مزدوران رژیم حاکم بحرین دیروز با اعزام حدود چهل دستگاه خودروی زرهی به مناطق بنی جمره، الدیر و روستای العکر به ده ها دستگاه خودرو مردم خسارت وارد کردند و به سوی مردم این مناطق نیز تیراندازی کردند.

وی اظهار داشت: بسیاری از سازمان های بین المللی حقوق بشری مانند دیدبان حقوق بشر و سازمان عفو بین المللی بیانیه هایی در محکومیت اقدامات سرکوبگرانه و شکنجه مردم از سوی نیروهای رژیم حاکم بحرین صادر کرده اند.

این فعال سیاسی بحرینی تصریح کرد: این سازمان ها، سازمان های حقوق بشر رسانه ای هستند و نمی توانند اقدامی برای متوقف کردن وضعیت موجود در بحرین انجام دهند و تنها کمیته حقوق بشر وابسته به سازمان ملل است که می تواند برای متوقف کردن این وضعیت وارد عمل شود.

وی افزود: اقدامی که درحال حاضر انتظار می رود دربحرین انجام شود ، برداشتن گام هایی برای متوقف کردن سلسله جنایات و حمام خونی است که مسوولان بحرینی دراین کشور به راه انداخته اند.

العلوی خاطرنشان کرد: حکومت بحرین با انجام این گونه اقدامات سرکوبگرانه می خواهد اراده مردم را تضعیف کند اما انقلابیون و ملت بحرین مصمم به ادامه راه خود تا تحقق خواسته هایشان هستند و تسلیم نخواهند شد.

 وی خاطرنشان کرد: هیچ نظامی در جهان نخواهد توانست اراده ملتی مقاوم را که با همه وجود و شرافت خود از وطنش دفاع می کند ، درهم بشکند.

 العلوی تصریح کرد: حکومت ظالم بحرین به نوعی به کشتار جمعی روی آورده و این اقدام ابعاد مختلفی به خود گرفته است.

 وی درباره بیانیه شورای همکاری خلیج فارس در استقبال از بازگشت آرامش و ثبات به بحرین گفت: آن ها تصور می کنند که حکومت بحرین با فرستادن نیروهای ارتش و دیگر نظامیان به خیابان ها ، مرحله بحران را پشت سر گذاشته است و در نتیجه گمان می کنند که بدین ترتیب توانسته اند اوضاع را کنترل کنند درحالی که از نظر ما ، این جنگ ، نبردی طولانی با رژیم بحرین است و به خواست خداوند به پیروزی مردم و انقلابیون ختم می شود.