سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/5/7
11:6 عصر

طائب:

کوتوله‌های اطراف ما عددی نیستند که بمب گذاری کنند

طائب: کوتوله‌های اطراف ما عددی نیستند که بمب گذاری کنند

سیاست > چهره ها  - ایسنا نوشت:


حجت الاسلام مهدی طائب در مراسم بزرگداشت شهدای سپاه در مسجد اعظم قم با بیان اینکه شهادت نیروهای سپاه پاسداران در سردشت نشانگر استیصال و درماندگی دشمن است و نشان می دهد دشمنان به آخر خط رسیده‌اند، افزود: دشمن بعد از جنگ هشت ساله و شکست‌هایی که خورد وارد تهاجم فرهنگی شد، اما دیدند اگر همه عالم هم دست در دست هم بگذارند، کید دشمن همانند عصای ساحران در مقابل عصای موسی(ع) است.

طائب همچنین اظهارداشت: دشمن به دنبال این شکست‌ها دوباره وارد فاز نظامی شد که دلیل بر پویا بودن و زنده بودن نظام ما است. شهادت‌های اخیر استیصال و درماندگی دشمن را نشان داد؛ کسی که پنهانی بمب می گذارد و می رود مستاصل است، زیرا اگر توانی داشت جبهه ای را می گشود.

وی افزود: کوتوله‌های اطراف ما که عددی نیستند بخواهند چنین کاری انجام دهند؛ آمریکاست که سال‌ها ندای «انا ربکم الاعلی» سر می دهد و دارد در دریای غرور غرق می شود، زیرا به آخر خط رسیده و راهی جز پذیرش شکست ندارد. دشمنان روزی چنان قدرتمند بودند که اگر صدای کسی از گوشه ای از دنیا بلند می شد، فورا او را بر می داشتند، اما امروز در عراق و افغانستان به چه وضعی افتاده‌اند و ورشکست شده‌اند.