سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/6/4
3:7 عصر

احمدی نژاد: نشانه های نابودی رژیم صهیونیستی آشکار شده است

احمدی‌نژاد: ‌نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی آشکار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: ‌وارد دوره‌ای شدیم که نشانه‌های بی‌پایه شدن و دروغگو بودن رژیم صهیونیستی آشکار شده است.


به گزارش خبرنگار حوزه ‌دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پس از شرکت در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی ‌‌مبنی بر اینکه شاهدیم که امسال روز قدس متفاوت با سال‌های دیگر است، ‌شما این تفاوت را در چه می‌بینید و این حضور میلیونی مردم چه تاثیری در روند مبارزات مردم فلسطین خواهد گذاشت، گفت: آن دوره تاریخی که سلاح، قدرت نظامی و پول سرنوشت‌ها را رقم می‌زد، به پایان رسیده است و ما به دوره‌ای وارد شده‌ایم که سرنوشت‌ها را اراده انسانی، ایمان‌های الهی و اندیشه‌های پاک رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه ما به دوره ملت‌ها وارد شده‌ایم، ‌گفت: به دوره‌ای وارد شده‌ایم که ملت‌ها بر همه قواعد ساخته مستکبران غلبه می‌کند و آن چیزی که می‌خواهند به کرسی می‌نشانند.

احمدی‌نژاد افزود: ‌وارد دوره‌ای شدیم که نشانه‌های بی‌پایه شدن و دروغگو بودن رژیم صهیونیستی آشکار شده و دشمنان این بار برای نجات خود به جای هجوم، ترور و غارتگری مجبور شده‌اند به عقب‌‌نشینی تاریخی دست بزنند.

احمدی‌نژاد این دوره و عصر را دوره ‌و عصر ملت‌ها خواند و خاطرنشان کرد: انشاءالله حاکمیت عدالت جهانی به رهبری انسان کامل و یاری همه ملت‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را چه طور ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: حضور مردم خیلی عالی بود.

رئیس جمهور بار دیگر با بیان اینکه حضور ملت‌ها سرنوشت‌ها را رقم می‌زند، نه اراده گروه‌های قدرت و ثروت پشت صحنه اظهار داشت: ملت ایران به تجربه نشان داد که در نمایش اراده ملی و حضور مردمی و اندیشه متعالی پیشگام است.

احمدی‌نژاد افزود: امروز مردم با زبان روزه و در هوای گرم به میدان آمده‌اند که پاکی و عدالت را به جای ظلم و بی‌عدالتی بنشانند.