سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/6/4
3:10 عصر

پرچم رژیم صهیونیستی در عربستان به آتش کشیده شد

همراه با فیلم

 

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم در شرق عربستان با وجود ممنوعیت تظاهرات در این کشور، شب گذشته با برپایی تظاهراتی بمناسبت روز قدس پرچم رژیم صهیونستی را به آتش کشیدند.

 

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه پرس تی وی در خبری فوری گزارش داد که هزاران نفر از مردم در شرق عربستان تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند.

بنا بر این گزارش تظاهرکنندگان در چندین شهر عربستان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها ریختند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در شهرهای احصا و قطیف پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و تظاهرات روز قدس را علی رغم تدابیر امنیتی آغاز کردند.

این در شرایطی است که طی ماه‌های گذشته شدیدترین تدابیر امنیتی توسط رژیم آل سعود در مناطق شرقی عربستان به اجرا درآمده و برگزاری هرگونه تجمع ممنوع بوده است.

مردم قطیف در شعارهای خود مردم سراسر عرسبتان را به برگزاری تظاهارت علیه رژیم صهیونیستی فراخواندند.

این تظاهرات در حالی است که هم اکنون میلیون‌ها ایرانی در سرتاسر کشور با برگزاری تظاهرات در روز قدس با آرمان آزادی فلسطین و قبله اول مسلمانان تجدید بیعت کردند.

همچنین در دیگر شهرهای جهان از جمله بغداد، بیروت و صیدا، قاهره، غزه، قدس و رام الله نیز تظاهرات روز قدس آغاز شده است.

مخاطبان محترم می‌توانند فیلم تظاهرات شبانه عربستانی‌ها به مناسبت روز قدس و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی را در لینک ذیل مشاهده کنند.

http://www.farsnews.com/media.php?nn=13900604135814