سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/15
11:20 عصر

نیروی قدس سپاه پیشتاز مبارزه با تروریسم و خار چشم صهیونیستهاست

سردار وحیدی:

سردار وحیدی:
نیروی قدس سپاه پیشتاز مبارزه با تروریسم و خار چشم صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع در واکنش به طرح ترور فرمانده نیروی قدس سپاه، این نیرو را فداکار، پیشتاز در مبارزه با تروریسم و خار چشم صهیونیست‌های اشغالگر دانست.

خبرگزاری فارس: نیروی قدس سپاه پیشتاز مبارزه با تروریسم و خار چشم صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ادعاهای مطرح شده علیه نیروی قدس و درخواست ترور فرمانده این نیرو توسط برخی نمایندگان کنگره آمریکا، اظهار داشت: مثلث شوم، تروریسم، نقض حقوق بشر و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی، ریشه در سیاست‌های ضدانسانی آمریکا دارد.
 
 وحیدی افزود: آمریکا با این مثلث شوم مقاصد نامشروع خود را به پیش برده است و البته سعی می کند با فرافکنی و اتهام زنی این سه ضلع سیاست و اقدامات خود را به دیگران نسبت دهد.

 وزیر دفاع در ادامه گفت: ولی از آنجا که خداوند وعده داده است "و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین" خداوند مکر آنان را به خودشان برمی‌گرداند، در شرایطی که مقامات آمریکا با طرح ادعای واهی و اسناد جعلی و سناریوی از پیش تعیین شده بمنظور اختلاف افکنی میان ایران با کشورهای منطقه هستند و ایران را به تروریسم متهم می‌کنند، خودشان آشکار و بی پروا درخواست می‌کنند که فرمانده نیروی قدس ایران را ترور کنید و البته اینگونه سیاست‌های نابخردانه و ضد بشری آمریکا موجب شده است که آنان این چنین مورد تنفر مردم جهان باشند و در داخل آمریکا با جنبش 99 درصدی روبه رو شوند.
 
وحیدی با بیان اینکه برای ملت‌های جهان آشکار شده است که اگر دخالت‌ها و اقدامات ضد انسانی آمریکا و غرب در دیگر نقاط عالم رخ نمی‌داد، امروز مردم جهان، شاهد این همه نابسامانی‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نبودند، تأکید کرد: باید پرونده این خیانت‌ها و دخالت‌ها و اقدامات آشکار و پنهان تروریستی آمریکا در مجامع بی‌طرف بین‌المللی مطرح و حقوق مردم مظلوم جهان که در معرض و آسیب این سیاست‌ها قرار گرفته‌اند از آنان ستانده شود.

وی افزود: البته ما یقین داریم که صداهای شوم ترور و دهشت افکنی که از کنگره آمریکا بلند می‌شود صدای مردم آمریکا نیست، ما صدای واقعی مردم آمریکا را در جنبش وال استریت شنیده‌ایم که خواستار پایان یافتن چنین نظام ظالمانه‌ای هستند.

وزیر دفاع در پایان حمایت خود را از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی فداکار، پیشتاز در مبارزه با تروریسم، افشاء‌کننده ترفندهای استکبار جهانی و خار چشم صهیونیست‌های اشغالگر و متجاوز اعلام کرد.
انتهای پیام/