سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/8/21
5:20 عصر

«حاج قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است

خبرگزاری فارس: «حاج قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است

«حاج قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: سردار سرلشگر حاج «قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است و طرح ترور وی از سوی آمریکا نشان می‌دهد که دشمنان انقلاب اسلامی از سرداران و مسئولان نظام بغض دارند.

خبرگزاری فارس: «حاج قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در مراسم رونمایی از 12 عنوان کتاب دفاع مقدس ارتش، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار سرلشگر حاج «قاسم سلیمانی» نماد ملت ایران است و طرح ترور وی از سوی آمریکا نشان از این دارد که دشمنان انقلاب اسلامی از سایر سرداران و مسئولان نظام بغض دارند.

*پا در رکاب بودن سردار سلیمانی از ولایت فقیه، آمریکا را می‌ترساند

وی با اشاره به اینکه آمریکا اکنون در وضعیتی قرار گرفته است که می‌خواهد مشکلات خود را به گردن دیگران بیندازد، افزود: آنها تصور می‌کنند که «سپاه قدس» دارای برنامه‌ خاصی است، اگر اینگونه تصور دارند بدانند که این قدرت برای سرکوب دیگران نیست، دشمنان انقلاب اسلامی از الگوهایی همچون شهید قرنی و سردار سلیمانی به دلیل تعهد، ایمان و پا در رکاب بودن ولایت فقیه می‌ترسند.

*ارتش و سپاه مملو از افراد هضم شده در ولایت است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به اینکه افرادی که هضم در امام خامنه‌ای شدند، مورد غضب دشمن واقع می‌شوند، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی اطلاع زیادی از افراد هضم شده در ولایت ندارند. ارتش و سپاه مملو از اینگونه افراد است که در رکاب ولایت فقیه قرار گرفته‌اند و معتقدم زمانی که سردار سلیمانی تهدید می‌شود، سایر مریدان مقام معظم رهبری تهدید شده‌اند و بغضی که درباره سردار سلیمانی است درباره فرمانده سپاه، ارتش و دیگر لشکرها وجود دارد.

*سردار سلیمانی عصاره‌ای از ارتش و سپاه است

سیفی با اشاره به اینکه سردار حاج‌قاسم سلیمانی فقط یک سپاهی نیست بلکه عصاره‌ای از ارتش و سپاه است، اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از اعضای نیروهای مسلح است و تهدید آن تهدید نظام اسلامی ما است و تهدید نظام تهدید سایر افراد پا به رکاب انقلاب اسلامی است.

*آمریکا از زمانی که نیروهای مسلح ایران صحبت‌های آنها را جدی بگیرند، بترسد

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: نیروهای وفادار به امام خمینی(ره) در صحنه عشق، ایثار و شهادت حسینی صحنه‌هایی کربلایی خواهند آفرید که خواب را از سر آمریکا خواهد زدود. ما می‌دانیم که اینگونه تهدیدها از سوی آمریکا به دلیل اضمحلال آنهاست و آن را جدی نمی‌گیریم، اما بترسند از زمانی که نیروهای مسلح صحبت‌های آمریکا را جدی بگیرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، چاپ جدید کتاب‌های «مسافران بهشت» در 5 جلد را از فعالیت‌های این سازمان برشمرد و گفت: معرفی2 فرمانده و 2 وزیر دفاع ارتش به همراه 46 هزار نیروی شهید زمینی ارتش در کتاب‌های مسافران بهشت به صورت مجزا ارائه خواهند شد.